Меню сайта |
|
|
Разделы новостей |
ИН-72
[16]
Новости о группе и для группы
|
Факультет
[40]
Информация, касающаяся механико-математического факультета
|
Университет
[27]
Информация, касающаяся всех студентов университета
|
Новости сайта
[9]
Информация о данном сайте и форуме сайта ИН-72
|
Другое
[6]
Новости, не подходящие ни по одной из категорий
|
|
|
Расписание звонков |
Пара | Начало | - | Конец |
1 | 08:15 | - | 09:35 |
2 | 09:50 | - | 11:10 |
3 | 11:25 | - | 12:45 |
Большая перемена |
4 | 13:25 | - | 14:45 |
5 | 15:00 | - | 16:20 |
6 | 16:35 | - | 17:55 |
7 | 18:00 | - | 19:20 |
8 | 19:25 | - | 20:45 |
|
|
|
Главная » Факультет
Задание для ОДЗ по теории чисел. Нужно выполнить до модульной недели. Расчеты выполнять в тетради. Варианты, надеюся, все знают свои)
|
Питання до теоретичної контрольної роботи №3 з дисципліни "Основи проектування інформаційних систем" 1. Діаграма класів: призначення, які елементи використовуються для побудови. Привести приклад їхнього графічного зображення. 2. Діаграма варіантів використання: призначення, які елементи використовуються для побудови. Привести приклад їхнього графічного зображення. 3. Діаграма діяльності: призначення, які елементи використовуються для побудови. Привести приклад їхнього графічного зображення. 4. Діаграма класів. Що таке клас? Як графічно зображується клас? Зі скількох секцій складається? Призначення кожної секції. Привести приклад класу. 5. Діаграма класів. Атрибути класу: призначення, де розташовується. Загальний вид запису атрибутів класу. Привести приклад запису атрибутів класу. 6. Діаграма класів. Методи класу: призначення, де розташовується, загальний вид запису методів класу. Привести приклад запису методів класу. 7. Діаграма класів. Квантори видимості. Призначення, для яких елементів застосовуються. Які є квантори видимості, їхнє позначення й призначення. Привести приклад використання кванторів видимості. 8. Діаграма класів. Кратність атрибута: що характеризує, як записується в загальному вигляді, які правила завдання кратності атрибутів. Привести різні варіанти завдання кратності атрибутів(не менш 4) і пояснити їх. 9. Діаграма класів. Відношення залежності: визначення, як графічно зображується. Привести приклад даного відношення й пояснити свій вибір. 10. Діаграма класів. Відношення агрегації: визначення, як графічно зображується. Привести приклад даного відношення й пояснити свій вибір. 11. Діаграма класів. Відношення асоціації: визначення, як графічно зображується. Привести приклад даного відношення й пояснити свій вибір. 12. Діаграма класів. Відношення композиції: визначення, як графічно зображується. Привести приклад даного відношення й пояснити свій вибір. 13. Діаграма класів. Відношення узагальнення: визначення, як графічно зображується. Привести приклад даного відношення й пояснити свій вибір. 14. Діаграма діяльності. Що такий стан діяльності, стан дії, стан піддіяльності. Як графічно зображуються. Привести приклад. 15. Діаграма діяльності. Що таке перехід? Які види переходів існують. Дати їхнє визначення. Привести приклад переходів. 16. Діаграма діяльності. Розгалуження. Для чого призначено, як графічно зображується, правила використання. Що така сторожова умова? Привести приклад розгалуження. 17. Діаграма діяльності. Паралельні процеси: які види існують, як графічно зображуються? Привести приклад кожного з виду паралельних процесів. 18. Діаграма діяльності. Доріжка: визначення, графічне зображення. Привести приклад використання. 19. Діаграма варіантів використання. Актор: визначення, графічне зображення. Хто або що може виступати в ролі актора. Привести приклад зображення актора. 20. Діаграма варіантів використання. Варіант використання: визначення, графічне зображення. Привести приклад варіанта використання. 21. Діаграма варіантів використання. Відношення асоціації: визначення, графічне зображення. Привести приклад даного відношення й пояснити свій вибір. 22. Діаграма варіантів використання. Відношення включення: визначення, графічне зображення. Привести приклад даного відношення й пояснити свій вибір. 23. Діаграма варіантів використання. Відношення розширення: визначення, графічне зображення. Привести приклад даного відношення й пояснити свій вибір. 24. Діаграма варіантів використання. Відношення узагальнення: визначення, графічне зображення. Привести приклад даного відношення й пояснити свій вибір.
|
Выбор за вами... Внимание! 22.05.2009 в 12:50 в Актовом зале СумГУ состоится собрание для студентов 2 курса по вопросам дисциплины свободного выбора на следующий учебный год!
|
Питання до теоретичної контрольної №2 по дисципліні "Основи проектування інформаційних систем" 1. Методологія DFD: основні елементи методології(зовнішня сутність, процеси, потоки даних, сховища даних) їхнє визначення й графічне зображення, правила нумерації елементів 2. Методологія IDEF3: основні елементи методології(одиниці роботи, стрілки, перехрестя, об'єкт посилань) їхнє визначення й графічне зображення 3. З яких будівельних блоків складається словник мови UML. Дати визначення кожному з будівельних блоків. 4. Які типи сутностей є в мові UML. Дати визначення кожному типу сутності. 5. Канонічні діаграми, передбачені в мові UML. Коротка характеристка діаграм. 6. Структурні сутності: для чого призначені, які структурні сутності передбачені в мові UML. Дати визначення цим сутностям. Як вони графічно зображуються. Привести приклад. 7. Поведінкові сутності: дати визначення, перелічіть, які поведінкові сутності передбачені в мові UML. Дати визначення цим сутностям. Як вони графічно зображуються. Привести приклад. 8. Групуючи сутності: дати визначення, перелічіть, які групуючи сутності, передбачені в мові UML. Дати визначення цим сутностям. Як вони графічно зображуються. Привести приклад. 9. Анотаційні сутності: дати визначення, перелічіть, які анотаційні сутності передбачені в мові UML. Дати визначення цим сутностям. Як вони графічно зображуються. Привести приклад. 10. Перелічіть типи відносин, які є в мові UML. Дати визначення цим відносинам. Як вони графічно зображуються. Привести приклад. Див. також: Чисельні методи: питання до 2 модуля.
|
Питання до теоретичної контрольної роботи №1 по дисципліні "Основи проектування інформаційних систем" 1. Основні поняття предмета "Основи проектування інформаційних систем" 2. Класифікація інформаційних систем. 3. Моделі життєвого циклу ІС 4. Типи підсистем, що забезпечують 5. Канонічне проектування ІС:стадії й етапи створення ІС 6. Методології проектування ІС 7. Основні поняття стандарту IDEF0 8. Типи й призначення діаграм 9. Дуга: призначення,типи,графічне зображення,правило іменування 10. Функціональний блок:призначення,графічне зображення,правило іменування,правила розміщення на діаграмі 11. Типи зв'язків між функціональними блоками 12. Правила нумерації функціональних блоків і діаграм за стандартом IDEF0 13. Розгалудження та злиття дуг 14. Тунелювання дуг 15. Етапи моделювання системи за стандартом IDEF0
|
Питання до 1 модуля з курсу "Чисельні методи" 1. Склад похибки чисельного розв’язання задач. Усувні та неусувні похибки. 2. Коректність та обумовленість обчислювальної задачі. 3. Стійкість обчислювальної задачі. 4. Абсолютна, відносна та середньоквадратична похибка обчислень. 5. Стискаючі відображення , їх нерухомі тички та їх застосування в обчисленнях Далі ще 21 питяння =>
|
Задания на лабораторную работу №2 по теории алгоритмов (за дополнительные баллы). Реализовать хеш-таблицу, в которой могут хранится до 1000 чисел в диапазоне от 1 до 30000. Реализовать функции добавления числа в хеш-таблицу. Подсчитать какое количество операций необходимо в среднем для вставки нового числа при коэффициенте заполнения таблицы 25%, 50%, 75% и 90%. Для этого заполнить хеш-таблицу до указанного коэфициента заполнения и усреднить количество операций необходимых для вставки следующих 25 чисел.
Хеш функцию можно выбрать произвольную. Мод решения коллизий:
1) Прямая адресация (7 балов); 2) Прямая адресация, двойное хеширование (10 балов); 3) Открытая адресация (13 балов); Реализовать только один метод решения коллизий.
|
Семетровий навчальний план на 4 семестр. Системні науки та кібернетика. Для збільшення клацнути по рисунку (За цією таблицею слід заповнювати залікову книжку)
|
Теоретичні питання з дисципліни "Економічна теорія" до 1 модульного контролю (У 1-й тиждень) 1. Поняття "Економіка", "Політична економія", "Економікс". 2. Структура предмету економічної теорії. 3. Функції економічної теорії (перелічити, дати коротке визначення). 4. Підходи до методології вивчення економічної теорії. 5. Яку роль у творенні економічних категорій відіграє метод наукової абстракції. 6. Економічний експеримент - це (продовжити визначення). 7. Економічна модель, величини, що задіяні в її побудові. 8. Сутність економічного блага. 9. Економічні та неекономічні блага. 10. Блага індивідуальні та колективні. ..... Читайте дальше - всего 89 вопросов!
|
Вот и пришло время второму курсу... Надеюся что все мы отдохнули за лето хорошо, и теперь с новыми силами будим грызть гранит науки, какой бы он твердый он ни был. Всем желаю удачи в новом учебном году! На занятия нам 2го сентября, расписание занятий можно скачать здесь
|
|
|
|
Форма входа |
|
|
Мини-чат |
Online:
|
|
NEW!Новости почтой |
|
|
Календарь новостей |
« Май 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
Поиск |
|
|
Друзья сайта |
|
|
|